Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Uzyskaj więcej informacji o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO.

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak wobec tego znaleźć rzetelną agencję SEO? Polecamy wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów.

Jak rozpoznać solidną agencję SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie da się ukryć, że cała branża SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Baidu, Yahoo bądź Yandex, nadal najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce pozyskać widoczność w sieci, musi zapracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, przeważnie nie jest to osiągalne bez wsparcia speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i przyszykowało krótki instruktaż, jak wybrać rzetelną firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się rzetelna agencja SEO?

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem w prosty sposób naświetla, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych działań,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy.

Pracownica Google wskazuje również, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą dostrzegalne efekty zazwyczaj po paru miesiącach działań.